Glenfiddich, cel mai premiat whisky single malt din lume, face echipă cu MR PORTER, destinația online de stil și bunuri de lux dedicată bărbaților, într-o primă colaborare pentru ambele mărci. Creând o nouă expresie unică a whisky-ului printr-o lentilă extrem de creativă, Glenfiddich presented by MR PORTER vine într-o ediție limitată, de doar 1.500 de sticle în întreaga lume.
Inspirat de explorările continue ale ambelor mărci în lumea gustului, eleganței și inovației, whisky-ul în ediție limitată oferă o abordare proaspătă a luxului. Noul single malt este un distilat de 20 ani, complex, cu arome de caramele cu lapte, condiment specific de lemnoase și zahăr Demerara caramelizat. O adevărată comoara de savurat cu prietenii, un exponat valoros în barul propriu și o băutură de statut.
Această nouă expresie robustă și sofisticată a whisky-ului a luat naștere sub implicarea inovatoare a directorului de creație MR PORTER, Ben Palmer și îndrumarea expertului în single malt Brian Kinsman, în prezent Glenfiddich Malt Master. Ambii lideri ai gustului au lucrat în tandem pentru a dezvolta maltul exclusivist, selectând manual butoaie de stejar nou american, fost bourbon și butoaie de sherry din stejar european, aduse în armonia perfectă pentru a crea un single malt profund și mătăsos, deopotrivă. Această utilizare a tehnicii inovatoare Solera de la Glenfiddich combină cele trei butoaie pentru a crea o aromă mai bogată și mai complexă.
Claudia Falcone, Glenfiddich Global Brand Director, comentează despre colaborare: „Suntem încântați să lucrăm alături de un brand care împărtășește un etos și o abordare similară a meșteșugului și selecționării iconice. Îmbinarea stilului cu tradiția a creat un articol de colecție unic și distinctiv, de cea mai bună calitate. Parteneriatul cu MR PORTER este primul de acest fel și demonstrează modul în care Glenfiddich se străduiește în mod constant să inoveze ca marcă. Acest etos fundamental este cel care ne-a condus și ne-a provocat mereu să deschidem noi drumuri”.
Sticla vine într-o cutie personalizată, proiectată tot de Palmer și Kinsman – albă, în relief, cu o monogramă minimalistă, alături de cele două embleme iconice ale mărcii.