Opt tipuri de single malt i-au întâmpinat pe cei peste 120 de invitați care au participat la evenimentul de lansare a Single Malt Society la Timișoara. După Cluj-Napoca și Iași, a venit rândul bănățenilor să facă cunoștință cu platforma noastră. Cu mândrie Single Malt Society, comunitatea pasionaților de whisky din România, dar și a celor care abia acum descoperă această categorie de elită a whisky-ului, a anunțat la Timișoara că, în nici 4 luni de la debut, a ajuns deja la peste 1.500 de membri.

Adrian Despot, ambasador și gazdă a lansării Simgle Malt Society la Timișoara

Adrian Despot a jucat un dublu rol de data aceasta: așa cum îl știm deja, ambasador al Single Malt Society și, în același timp, gazdă a evenimentului.

„Este prima acțiune de acest gen pe care o organizăm în Banat și ne bucurăm că timișorenii au răspuns în număr atât de mare invitației noastre de a intra în universul single malt. Acest tip de whisky are în spate o adevărată cultură, de la modul în care se prepară și specificații, până la factorii care l-au influenţat pentru a ajunge aşa cum îl ştim noi azi. Mi-aş dori ca, împreună cu ceilalţi ambasadori și membri ai comunității, să plantăm seminţele acestei culturi şi la noi.”

Adrian Despot, ambasador „Single Malt Society” pentru Banat

Ambasadorii Single Malt Society despre experinețele lor cu single malt-ul

Cu multă dezinvoltură și cu umor, Adrian Despot i-a chestionat pe ceilalți doi ambasadori ai proiectului prezenți la eveniment, dar și pe directorul comercial al Alexandrion Group, reprezentant al inițiatorului Single Malt Society.

„Mi-ar plăcea să se schimbe ideea pe care o au oamenii despre whisky, cum că ar fi o băutură doar pentru bărbați. Single malt-ul este despre faptul că putem să fim noi înșine si poate fi consumat inclusiv de către femei. Această băutură te ajută să-ți păstrezi feminitatea și să fii în același timp puternică. De fapt, prima dată când am gustat un single malt a fost în momentul in care actrița Kate Winslet, pe care o admir foarte mult, a cerut să bea un single malt în locul în care ne aflam amandouă și i-am urmat exemplul.”

Olimpia Melinte, ambasador „Single Malt Society” pentru Moldova

„Recomand cuiva care n-a mai încercat un single malt până acum să aibă răbdare și curiozitate. Interes în primul rând să descopere povestea acestui tip de whisky, dar și să încerce diferite tipuri de single malt, să vadă care i se potrivește cel mai bine. Fie că sunt arome fructate și de condimente, florale sau afumate, va învăța pe parcurs să distingă notele unui single malt și să-l deguste într-un mod adecvat, pentru a se bucura din plin de complexitatea unui whisky.”

Petre Fumuru, Ambasador național „Single Malt Society”

 

„Single malt-ul câștigă teren pe piețele din întreaga lume și inclusiv la noi putem observa un interes din ce în ce mai mare pentru această categorie de whisky. Este o băutură rafinată care se produce pe tot globul, din Europa până in Asia, în Africa, Australia sau Statele Unite ale Americii. Însă ceea ce ne bucură și mai mult este faptul că lansarea proiectului „Single Malt Society” a coincis cu producerea primului single malt 100% românesc, la inițiativa Alexandrion Group. Conform regulilor de preparare a unui single malt, distilatul trebuie păstrat cel puțin trei ani în butoaie de stejar până a-l putea degusta, dar acest demers și „Single Malt Society” ne vor ajuta să punem România pe harta țărilor producătoare și consumatoare de single malt.”

Răzvan Vasile, director comercial Alexandrion Group.

Inițiativa acestei comunități aparține CEO-ului Alexandrion Group, Nawaf Salameh, care în 2016 a primit distincția de Keeper of the Quaich în Scoția pentru merite deosebite în creșterea categoriei de single malt pe plan local, fiind singurul reprezentant al Europei de Est învestit cu această titulatură.

Cel de-al patrulea ambasador al proiectului este Alina Ceușan care, din păcate, nu a putut fi prezentă la evenimentul de lansare din Timișoara pentru că a fost nevoită să plece din țară. Activitatea ei, însă, și a tuturor ambasadorilor poate fi urmărită în social media, prin intermediul hashtag-ului #singlemaltsociety atât pe paginile lor, cât și pe cele dedicate comunității, precum și pe platforma www.singlemaltsociety.ro. După lansările din Timișoara, Cluj și Iași, următorul eveniment va avea loc în București în această primăvară.

Facebook: https://www.facebook.com/singlemaltsociety.ro
Instagram: https://www.instagram.com/singlemaltsociety.ro/

SHARE